یک جواب...

از هر کی میپرسم یا جوابمو نمیده یا سربالا جواب میده

یکی بگه آخه گناه من چیه که مدت هاست باید دنبال جواب یه سوال ساده بگردم و جواب مردمم یه لبخند تلخ مضحک باشه که با اون لبخند تمام وجودم پر میشه از آتیش

اینجا یه مرد پیدا میشه که به من درست جواب بده

اینجا یکی پیدا میشه که بگه من چرا اینجام؟

یعنی میشه اینجا کسی باشه که دیگه منو خوردم نکنه

یکی به من بگه تکلیف من چیه تو این دنیا ، من چرا سال هاست که دارم خودمو گول میزنم که دارم زندگی میکنم ، چرا سال هاست تو موقع مستی داد میزنم که من آزادم ، یکی به من بگه چرا وقتی دارم اینو مینویسم اشک سرد روی گونه هام داره میرقصه

من دنبال یه هدف میگردم ، یه هدفی که هر کس اونو یه جور معنی میکنه ، یه هدف واحد برای من بشر ، اصلا شاید سوالم اشتباهه

اصلا شاید یه هدف و یه برنامه ی واحد برای کل انسان ها نمیشه داد اصلا شاید دنبال یک برنامه برای کل هفت و اندی ملیارد آدمی که روی زمین هر روز دارن توی خودشون میلولن اشتباه باشه

آخه مگه نه که من با تو ، تو با خواهرت ، خواهرت با دوستانش ، و همه با همه فرق دارن پس چجوری میشه دنبال یه دستور تهیه زندگی یکسان برای همه گشت

راستی ، مگه تو خودت نیستی که یه هدف برای زندگیت انتخاب میکنی و با توجه به اون برای خودت برنامه ریزی میکنی ؟ خوب هفت و اندی ملیارد نفر دیگه هم مثل منو تو هستن دیگه

فک کنم الان دارین فوشم میدین ، میگین تو که خودت انقد خوب جواب خودتو دادی پس چرا دربه در دنبال جواب میگردی ؟

راست میگین جدا راست میگین

پس ابراهیم چی ؟ موسی و عیسی چی؟ محمد که تیر خلاصو زد چی ؟ اینا چی؟ عقل من جوابش همون بود که دادم ولی صد ها نفر دیگه که هر کدوم با یه اندیشه و یه راه و یه هدف جدید ظهور کردن چی ؟ اونایی که میگن ما از طرف خداییم چی؟

تمام اونا اومدن تا به من و تو بگن ای پسر خدا ای دختر خدا تو باید با برنامه خدا به سمت هدفی که خدا برایت قرار داده حرکت کنی

یکی بیاد و بگه کدوم درسته کدوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمدرضا



نظرات شما عزیزان:

ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت11:55---17 دی 1392
ے صـورتــِ بـے نـقـآبــ ... נوتــآ چـشـمِـ نیـمـهـ خـوآبــ

بــآ خـدآ بـے حسـآبــ ... ے زمینــ بـے حصــآر

ایــنـآ یـعنـے مـنـ ... مـنـمـ کـمـ

یعنـے נقیقـاً دوستــے کـهـ غـریبـسـ



* * *

لینـکـتـ کـرנمـ


ستاره
ساعت12:06---4 آبان 1392
زندگی تنها قدم های باکره ها را میپذیرد ... مواظب باکره ی وجودت باش ...

ستاره
ساعت12:04---4 آبان 1392
اگه یه روزی بفهمی که توی زمینی تا فقط و فقط زندگی دیگران بهم نخوره چه حسی بهت دست می ده ؟
پاسخ: یه حس تکراری و غم انگیز ، یه حسی که مدت هاست دارم تجربه اش میکنم ، یه حسی که اگه تا آخر عمرم باهات باشه نمیتونی بهش عادت کنی ، یه حس تلخ ، یه احساس تنهایی ، حس تلخ تنها بودن


ستاره
ساعت11:56---4 آبان 1392
با اینکه صورتی به پسرا نمیاد ولی این وبلاگ و دوستداشتنی تر کرده ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 17 تير 1388برچسب:, | 16:37 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.